مراحل تشکیل ساخت شناختی از نظر پیاژه:

 1) طفولیت: رفتار کودک فقط حسی(لمسی) حرکتی(چنگ زدن) است و تنها از این دو توانایی برای درک محیط استفاده می­کند.

 2) پیش­دبستانی و سال­های نخستین دبستان: کودک از نمادسازی استفاده می­کند. تفکرش پیش منطقی و خودمحورانه است.

 3) سال­های آخر دبستان: کودک عملیات ذهنی را کسب می­کند اما تنها در برابر مسایل عینی و پیش روی خود.

 4) دوره راهنمایی و دبیرستان: عملیات صوری را برای بررسی فرضیه­های ناشناخته و حل مسایل انتزاعی مورد استفاده قرار می­دهد. درباره تفکر فکر می­کند.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اسپیس آی تی خبر دزwww.khabardez.blogfa.com آموزش دامن کلوش طراحي سايت در تبريز فر پخت نان فانتزی و نان باگت - فر قنادی - تنور گازی ایلام کیلینیک طب سوزنی دکتر محسن پرچمی سیتم ایکس-SYSTEM X شیراز http://foxdownoad.ir خانه هوشمند - شهر هوشمند هارمونیکا